søndag den 9. november 2014

Lyngby love

Jeg er stor fan af den klassiske porcelæn vase fra Lyngby Porcelæns Fabrik, og da Bolig Magasinet reklamerede med en billig vase og et abonnement, var jeg solgt!
Tilbuddet faldt helt i min ånd, ligesom at Elle Decoration er Malenes yndlings boligmagasin, må Bolig Magasinet siges at være mit, og så stod jeg netop og manglede en lyngby vase i nummeret større end min egen.

Vasen, som er 12 cm, koster i sig selv 350 kr. Med dette tilbud fik jeg 5 numre af Bolig Magasinet + vasen til 208 kr. i alt. Noget af et kup, hvis I spørger mig!



2 kommentarer:

  1. De er ganske enkle, men særdeles fine :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Oh, I love your vases – so pretty! :)

    XX, Sara.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...