lørdag den 28. december 2013

Inspiration til små DIY's I - Kort

Jeg elsker små, lette og hurtige DIY's, som ligner en million bagefter. Derfor her jeg i et stykke tid gået og planlagt nogle indlæg, hvor jeg kommer med ideer til små indretnings DIY's! Jeg håber så, at de falder i god jord, for de er ret hyggelige at lave. Jeg bestemte mig for at poste det første i dag, efter Sofies indlæg om et par DIY's forleden! 

I dette inspirationsindlæg har jeg ladet mig inspirere af landkort. Desuden er ingen af nedenstående billeder eller projekter mine. 
Let us begin:

Kortvæg og korttape:
Til en lille kortvæg kunne man bruge små kortudsnit af steder man har været på ferie. Dette ville give det et meget personligt udtryk. Hvis man ikke har været så mange steder, kunne man jo sætte kort udsnit op af steder man gerne vil besøge!

Brug dobbeltklæbende tape, og sæt små stykker avispapir eller kort på, og du har det fineste tape, som der absolut ikke vil blive klaget over ;-)

Kort med broderi:
Til en ven, der skal rejse langt væk for en stund. Lim et stykke kort over din vens hjemby, yndlingsby eller destination på et stykke pap, broder et lille symbol (fx et hjerte) med en iøjnfaldende snor, og sæt det i ramme. Ih hvor ville det være fint!

Kort i rammer og former:
Ideen bag dette linger lidt ideen bag sidstnævnte DIY, da man kunne sætte kort af hjembyer, yndlingsbyer eller drømme destinationer! Det bedste resultat vil nok komme af at lime kort udklip på tynde træstykker, og lime disse på et aflangt træstykke, og sætte det i ramme!

Hvad synes I om denne form for indlæg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...