fredag den 22. november 2013

Hav - Skov - Hygge - I et stearin lys



Køb stearinlysene her bl.a. 

Disse ualmindeligt fine små lys er fra SKANDINAVISK. Det er duftlys, og hvis de dufter halvt så godt som de er pæne, lover de da ret godt! Jeg tror hvertfald et af dem skal på min ønskeseddel til jul. Hvad med jer?
For noget tid siden så jeg "Hygge"-lyset som normalt bloklys, og siden har jeg ikke rigtig kunnet få konceptet ud af hovedet. Hvor er det dog fint! 
Jeg kan ikke længere huske, hvor jeg så det, men på den blog var der hvertfald en lille baggrundshistorie med. Så vidt jeg husker var det noget med to engelske herrer, der blev forelskede i to skandinaviske piger, og senere blev de også forelskede i den skandinaviske kultur. Men det må I altså ikke hænge mig op på, hvis det ikke er rigtigt.

Om "Hav"-lyset står der:
The calm of the surrounding boreal forests stretching unbroken to the polar circle. 
45 hours of scandinavian forests a calming scent for the home composed of fragrant woods.

Om "Skov"-lyset står der:
The freshness of a land defined by the cold seas and endless coastlines that surround it.
45 hours of scandinavian seas a freshening scent for the home with notes of water fauna and cool air.

Om "Hygge"-lyset står der:
Surround yourself with things you love.
45 hours of scandinavian cosiness a gentle scent for the home inspired by danish living.

Hav en dejlig fredag aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...