mandag den 25. november 2013

En drøm om et walk-in-closet

Jeg er sikker på, at der altid vil ligge en lille drøm om et walk-in-closet i baghovedet på enhver pige. Jeg havde imidlertid glemt denne lille drøm, indtil jeg i efterårsferien træder ind i et sådant "skab". Godt nok var der ikke noget tøj, og det var måske heller ikke så pænt, men selve stemningen formåede at være der alligevel. Siden da har jeg ikke rigtig kunnet få det ud af hovedet, for tænk en gang hvor fint og hyggeligt man kunne gøre det! Jeg forestiller mig, at man, hver gang man træder ind i skabet, må føle sig lidt som børnene i Narnia under gemmelegen. (Hvis du ikke ved hvad jeg snakker om her, bliver du nødt til at se filmen. Den er for god til at lade være!)
Her er lidt eksempler på forskellige fortolkninger af et walk-in-closet!

Dette er et godt eksempel på, at det ikke engang behøver at være særligt stort!

De to nederste billeder er fra bloggen Pagik. Hun havde dog ikke et walk-in-closet, men jeg synes at dette er gode eksempler på, hvad man kune gøre for at få stemningen af et walk-in-closet!


Hvad synes I om walk-in-closets? Har I selv et eller vil I gerne have et? :-)

Forresten har vi opdaget, at en hel del af vores sidevisninger er fra USA og Tyskland. Derfor vil vi lige reklamere lidt for vores fine "Translate" boks i højre sidepanel!

We've come to discover that quite a lot of our visitors are from foreign countries. We're really surprised, but also very happy about that! We hope that our visitors from foreign countries like our blog, but we think, they would like the blog a bit more, if it was in their own language! However, we do not have the time to write every post in both Danish and English, we would like to advertise a bit for the "Translate"-button on the right.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...